یو پی اس ایران | مرجع فروش انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس و استابلایزر
یو پی اس ایرانیو پی اس ایرانیو پی اس ایران
021-88980386
یو پی اس ایرانیو پی اس ایرانیو پی اس ایران

چرا باتری یو پی اس بخریم؟

چرا یک یو پی اس بخریم؟

این نوع از سیستم قدرت پشتیبان گیری مبتنی بر باتری، به نام یک منبع تغذیه اضطراری، اساسا یک محافظ خروش، یک باتری و یک اینورتر (که انرژی ذخیره شده باتری را به قدرت قابل استفاده تبدیل می کند) قدرت پیچیده شده در یک واحد است. این را در نظر بگیرید: ‌هنگامی که شما ویدئویی آنلاین را در کامپیوتر و یا تلفن خود به جریان بیندازید،‌ پخش کننده ویدئو اول چند ثانیه (یا دقیقه) طول می کشد تا برخی از داده های ویدئویی را به صورت یک بافر به دست آورد به طوری که اگر اتصال شما به اینترنت در هنگام مشاهده دچار مشکل شود،‌ شما هنوز هم پخش صاف داشته باشید. یو پی اس یک بافر مشابه اما برای برق شما است،‌ که اگر قدرت شما به طور موقت پایین بیاید و یا به طور کامل قطع شود، هر چیز متصل به یو پی اس می تواند همچنان، ‌بی اطلاع از مشکل، ‌به جلب قدرت از بافر ادامه دهد. اگر چه بافر — باتری داخل یو پی اس — در نهایت خشک خواهد شد،‌ آن باید شما را در طول خاموشی های کوتاه مدت آنلاین نگه دارد.
برای بسیاری از مردم، یو پی اس به منطقه خاکستری تیره بین نیاز و خواستن می افتد. اگر شما یک کامپیوتر رومیزی و یا ذخیره سازی متصل به شبکه دارید،‌ ممکن است یک یو پی اس برای جلوگیری از درایوهای خود از دست دادن داده ها در صورت قطع برق ناگهانی نیاز داشته باشید. و اگر شما خدمات تلفن های دیجیتال از طریق ارائه دهنده پهنای باند خود داشته باشید، و شرکت در مورد تجهیزات شما مضایقه کند از جمله نداشتن باتری، شما ممکن است یک یو پی اس برای نیرو دادن به قدرت مودم گوشی خود در طول قطع برق نیاز داشته باشید به طوری که بتوانید از خدمات اورژانس استفاده کنید. اما یک یو پی اس همچنین در زمان قطع برق بسیار خوب است،‌ زیرا به شما اجازه می دهد تا در فیس بوک یا Netflix زمان بگذرانید در حالی که منتظر رسیدن آب میوه هستید. (اگر شما تنها نفر در منطقه با یک روتر که در طول قطع برق کار می کند هستید، برخی از نقاط عمده کارما برای ایجاد یک شبکه مهمان نا امن به دست می آورید و آن را “Wi-Fi رایگان در قطع برق” نامگذاری می کنید.)
یک یو پی اس در بسیاری از حالات با عقل جور در می آید،‌ اما نه در همه آنها. اگر تمام چیزی که شما دنبالش هستید حفاظت از موج است، شما هیچ نیازی به صرف پول برای یک یو پی اس بزرگ ندارید زمانی که گزینه های بهتر و ارزان تر افزایش حفاظت در دسترس هستند. یو پی اس نه یک انتخاب درست برای نیروند نگه داشتن یک خانه تئاتر گسترده است،‌ و نه برای اجرای بسیاری از لوازم خانگی مناسب می باشد – واحدهای یو پی اسی که ما در اینجا پوشش می دهیم،‌ به اندازه کافی قدرت ارائه نمی دهند. اگر نیازهای شما به آن مقیاس است،‌ ممکن است بخواهید یک ژنراتور خانگی، یا یک سیستم باتری طراحی شده برای قدرت خارج از شبکه را در نظر بگیرید. به طور مشابه، اگر شما در حال تلاش برای کشف اینکه چگونه الکترون های دور از شبکه را نیرومند کنید هستید، شرکتهایی مانند GoalZero و Renogy گزینه مناسب تری برای ارائه هستند.

چگونه ما برداشته و تست کنیم

برای پیدا کردن بهترین یو پی اس برای اکثر مردم، ما به توان خروجی، ظرفیت باتری یو پی اس، و نظرات کاربران در 28 تا از بالاترین امتیاز و محبوب ترین گزینه های یو پی اس در آمازون نگاه کردیم. زمینه عمدتا متشکل از محصولات از مارک های تاسیس شده مانند APC، CyberPower و تریپ آرشیو، با چند مارک کوچکتر می باشد.
هنگامی که شما تصمیم می گیرید که چه اندازه یو پی اسی لازم دارید،‌ در واقع دو چیز متفاوت را ارزیابی می کنید: قدرت خروجی و ظرفیت باتری. بسیاری از مدل های یو پی اس حداکثر خروجی خود را،‌ در امتیاز ولت-آمپر (VA) یا وات (W)، درست به نام،‌ دارند. اما این عدد نشان می دهد تنها چند وات یو پی اس می تواند تامین کند، که یعنی چقدر دنده شما می توانید در یک بار وصل کنید. اینکه چه مدت باتری دوام می آورد به اینکه چقدر دنده متصل می کنید بستگی دارد: هرچه باتری به دستگاههای بیشتری نیرو بدهد،‌ زمان کمتری را به شما می دهد. همانطور که شما در حداکثر خروجی حرکت می کنید،‌ ظرفیت باتری گاهی اوقات دنبال می شود، اما نه همیشه. از آنجا که تولید کنندگان مختلف خروجی و ظرفیت را در نسبت های مختلف برای قیمت داده شده مطابقت می دهند،‌ پیدا کردن و مقایسه هر دو رتبه بندی مهم است.
برای انتخاب ما، که ما بر اساس توانایی محصول برای در حال اجرا نگه داشتن در یک شبکه خانگی انتخاب می کنیم،‌ حداکثر خروجی کمتر از یک نگرانی از ظرفیت بود. ترکیبی از یک مودم 60 W و روتر مشکلی حتی برای واحد های اساسی یو پی اس که تمایل به خاموش شدن در حدود 350 VA (تقریبا 200 W) دارند،‌ نخواهد بود.‌ بنابراین به جای تمرکز بر روی رتبه بندی خروجی، ما بر روی ظرفیت – مخصوصا اینکه چه مدت هر یو پی اس می تواند 50 W تجهیزات در حال اجرا نگه دارد، ‌متمرکز می شویم.
هنگامی که شما تصمیم می گیرید که چه مقدار یو پی اسی نیاز دارید، در واقع دو چیز متفاوت را ارزیابی می کنید: خروجی و ظرفیت.
هر یو پی اسی که ما نگاه می کنیم شامل یک پورت داده ها است در صورتی که بخواهید نرم افزار نظارت نصب کنید،‌ اما ویژگی های نظارت یک راحتی هستند و نه یک ضرورت. به عنوان مثال، شما می توانید نرم افزار را بر روی کامپیوتر ویندوز یا MacOS خود پیکربندی کنید تا زمانی که برق می رود، کامپیوتر به طور خودکار با خیال راحت خاموش شود. در حالی که مدل های یو پی اس دارای قابلیت های زیاد گزینه های اضافی، مانند نظارت بر ال سی دی و یا موج سینوسی خالص اینورتر دارند،‌ آن ارتقاء ها ارزش سرمایه گذاری برای اغلب افرادی که به دنبال یک واحد اساسی باتری پشتیبان برای یک شبکه خانگی هستند،‌ ندارند.
ما همچنین به دنبال مدل هایی با توان خروجی اضافی و ظرفیتی که یک ایستگاه کاری یو پی اس به آن نیاز دارد، بودیم. نمایندگان CyberPower به ما گفتند که آنها محبوب ترین طیف از محصولات هستند که تمایل به ارائه حدود 1500 VA دارند. با این حال، برای بسیاری از مردم، حتی به نظر می رسد که هنگامی که شما محاسبات ریاضی انجام می دهید، به درد نمی خورند. هنگامی که ما مصرف برق یک رایانه رومیزی مدرن (حدود 150 W)، مانیتور 27 اینچی مورد علاقه ما (88 W حداکثر)، ‌ هارد دیسک مورد علاقه ما (10 W تا 15 W)، و همان مودم و روتری که ما به عنوان یک راهنما برای انتخاب اولمان (60 W) استفاده می کنیم را شمارش می کنیم، ‌به ندرت به بالای 300 W می رسد. از آنجا که اکثر گزینه های یو پی اس های مسکونی در این محدوده تنها چهار رسانه باطری دارند به هر حال، شما بعید است که نیاز به یک خروجی بسیار بالاتر از آن داشته باشید.
با این حال، برای به دست آوردن زمان اجرا مناسب – به عبارت دیگر، برای حفظ آن بار 300 W در حال اجرا به اندازه کافی طولانی – ما متوجه شدیم که حرکت دادن در حدود 1000 VA، یا حدود 600 W ارزشمند بود. با یو پی اسی به آن اندازه، شما به طور کلی 15 دقیقه یا بیشتر ‌برای پایان کار فعلی خود و پایین آوردن قدرت دکل 300 W، یا چند ساعت برای نگه داشتن 50 W از Wi-Fi دنده در حال اجرا به دست می آورید. در اندازه 600 W، شما تفاوت زیادی در قیمت بین واحد های با و یا بدون ال سی دی برای نظارت بر وضعیت یو پی اس مشاهده نمی کنید، و از آنجا که یک یو پی اس ایستگاه های کاری بیشتر احتمال دارد که در یک محل قابل مشاهده در نزدیکی کامپیوتر شما باشد، ما تصمیم به رد کردن هر مدل ایستگاه کاری که ال سی دی را شامل نمی شود، گرفتیم.
برای هر ردیف، شبکه، و ایستگاه کاری، ما یک جفت از دستگاه ها را برای تست ، یکی از هر یک از APC و CyberPower، بزرگترین و محبوب ترین تولید کنندگان در این محدوده عملکرد، ساکن کردیم. مدل هایی مانند AVR650UM از تریپ آرشیو گرانتر هستند و بررسی کمتری داشتند، در حالی که محصولات ارائه شده از ایتون گران تر بودند و سخت تر پیدا می شدند زیرا آنها برای استفاده در منزل در نظر گرفته نشده بودند. در پایان، تغییرات مدل از APC و CyberPower وسیعترین درخواست تجدید نظر را داشتند. و این مدل ها نه تنها با خروجی و ظرفیت های اساسی مورد نیاز ما متناسب هستند، بلکه همچنین دارای بررسی های کاربران دقیق و مثبت بودند. آنها همچنین برخی از اقدامات به با ارزشی اندازه دلار در هر دقیقه را نیز ارائه کردند.
ما هر چهار تا – the CyberPower CP685AVR، the APC BE650G1 Back-UPS، the CyberPower BRG1000AVRLCD، و the APC BR1000G Back-UPS Pro – را به یک مهندس برق، لی جانسون، که به کار مجموعه تست آنها و باز کردن قطعات آنها برای ارزیابی کیفیت قطعات و ساخت و ساز مشغول است، فرستادیم.
از آنجا که اکثر لوازم الکترونیکی مصرف انرژی اشان بسته به وظیفه آنها متفاوت است – به عنوان مثال، لپ تاپ شما زمانی که پردازنده سخت در حال کار است و فن ها می چرخند از قدرت بیشتری استفاده می کند، و روتر شما نیز زمانی که اتصال های متعدد را مدیریت می کند، همین کار را انجام می دهد – ما تصمیم به ساخت یک دکل آزمون که یک بار بیشتر سازگار از یک لپ تاپ و یا روتر فراهم می کند را گرفتیم. مهندس ما، لی جانسون، 10 سوکت نور را برای پذیرش لامپ های هالوژن 50 W سیم کشی کرد، و یک دیتا لاگر USB را برای پیگیری زمان اجرا اضافه کرد، و از یک متر Kill A Watt همراه با یک مولتی متر true-rms و یک اسیلوسکوپ به منظور بررسی سطح توان استفاده کرد، و به ما گزینه تکرار آزمایش در صورت لزوم را می دهد.

 

300 W بار 50 W بار
زمان برای خاموش کردن (در دقیقه، به نزدیکترین دوم) زمان برای خاموش کردن (در دقیقه، به نزدیکترین دوم)
A آزمایش B آزمایش C آزمایش میانگین A آزمایش B آزمایش C آزمایش میانگین مدل
4.4 4.7 4.7 4.6 65 58.5 55.2 59.6 CyberPower CP685AVR
5.5 5.7 5.6 5.6 53.9 58.5 55.1 55.8 APC BE650G1 Back-UPS
7.1 7.3 7.4 7.3 75.1 67.3 72.9 71.7 CyberPower BRG1000AVRLCD
17.0 15.9 16.3 16.4 131.1 133.3 138.1 134.2 APC BR1000G Back-UPS Pro

 

ما به هر واحد یو پی اس اجازه دادیم به مدت 12 ساعت قبل از هر آزمون شارژ شود.‌ ابتدا به هر یو پی اس یک بار 50 W دادیم تا زمانی که خاموش شد، و آزمایش را سه بار تکرار کردیم. سپس این فرآیند را در 300 W تکرار کردیم. هنگامی که ما نتایج را به طور میانگین در آوردیم، داده ها برندگان برای هر دو کلاس را نشان داد، هر چند یک نام تجاری مختلف موفق به کسب هر کلاس شد.
هر یو پی اس عمده همراه با برخی از حفاظت موج اولیه ساخته شده در آن می آید، که خوب است زیرا شما نمی توانید یو پی اس خود را به یک محافظ نوسان برق وصل کنید، و یا محافظ نوسان را به یک یو پی اس وصل کنید. متاسفانه، اکثر واحد های یو پی اس مقرون به صرفه حفاظت بسیار زیادی در مقایسه با محافظ نوسان اختصاصی ارائه نمی دهند: لی جانسون نمونه های ما را از هم جدا کرد و تنها حفاظت های اولیه داخلی را پیدا کرد – APC BR100G باید تجهیزات خود را نیز به خوبی محافظت کند، اگر به اندازه محافظ اساسی ای که ما قبل از تست کرده ایم، طولانی نباشد. همچنین مزیت خازن های اضافی و مدارهای فیلتر برای کمک به ثابت نگه داشتن قدرت را دارد. CyberPower CP685AVR نه ضربات زیاد و نه بلند را می گیرد اما هر دو مدل APC و CyberPower دارای مزیت یک ترانسفورماتور اضافی هستند که به عنوان یک بافر بین دیوار و دنده خود عمل می کند.
این ترانسفورماتور چیزی به نام خط توپولوژی های تعاملی ایجاد می کند، که تولید کنندگان گاهی اوقات به عنوان تنظیم ولتاژ خودکار، یا AVR به بازار عرضه می کنند. اگر ولتاژ خانه شما در یک محدوده خاص افت پیدا کند و یا زیاد شود، ترانسفورماتور آن را برای تجهیزات شما تصحیح می کند بدون نیاز به اینکه یو پی اس باتری را تغییر دهد و یا قدرت را به مدارهای افزایش حفاظت منحرف کند. در مقابل، مدل های اقتصادی، از آنچه توپولوژی آماده به کار نامیده می شود استفاده می کنند، که برای حتی مشکلات قدرت کوچک به باتری پشتیبان تغییر می کند، آهسته تر تعویض می شوند و – به طور بالقوه در تجهیزات متصل به شما – در طول زمان باعث سایش بیشتر در سلول می شوند.

واحد های یو پی اسی که ما به دست آوردیم : انتخاب ما برای یک شبکه خانگی

CyberPower CP685AVR اولین انتخاب ما برای هر کسی است که می خواهد یک یو پی اس برای آنلاین نگه داشتن شبکه خانگی و مودم خود تا قدرت بالا می آید داشته باشد، هر چند APC BE650G1 BACK-UPS تقریبا دارای عملکرد یکسان است و فقط به عنوان یک انتخاب خوب است اگر شما کمتر از آن را پیدا کردید.
اکثر مردم به دنبال یک یو پی اس برای حل یکی از سه مشکل در هنگام قطع برق هستند: تامین انرژی یک مودم دیجیتال تلفن برای تماس با خدمات اورژانس و عزیزان، جلوگیری از آسیب به چیزی که باید به درستی خاموش شود، و یا گذشت زمان تا وقتی که برق بر می گردد. CP685AVR می تواند ترکیبی از یک کابل 50 W یا مودم DSL مشترک و روتر Wi-Fi را در حدود یک ساعت، یا یک ایستگاه کاری 300 W آنلاین را برای چند دقیقه حفظ کند در حالی که شما دیوانه وار کار را ذخیره می کنید و با خیال راحت همه چیز را خاموش می کنید. با وجود اینکه قطع برق در برخی از بخش هایی از آمریکا در سال های اخیر افزایش یافته است، آنها تمایل دارند که دوام بسیار طولانی نداشته باشند (PDF)، بنابراین یک یو پی اس اولیه باید شما را حتی در غیر قابل اعتماد ترین مناطق دریابد.
ما CP685AVR را در برابر نزدیکترین رقیب APC، BE650G1 تست کردیم. هر چند واحد APC یک امتیاز بسیار طولانی آگهی شده در بار 50 W داشت – 87 دقیقه در مقابل 59 دقیقه – واحد CyberPower آن را در آزمون در دنیای واقعی ما تحریک می کند، به طور متوسط 59.6 دقیقه در مقایسه با APC در 55.8 دقیقه. ما هر تست را سه بار در تنها یک نمونه از هر دستگاه اجرا می کنیم، بنابراین تعداد قطعی نیستند، اما در پایان واحد CyberPower برای امتیاز خود انجام می شود در حالی که واحد APC با وجود رابط، تحویل داده شده است. بدون هر گونه عوامل ایجاد تمایز دیگر، که فقط به اندازه کافی مزیت برای ساختن CyberPower CP685AVR دارد، که اغلب چند دلار ارزان تر است، انتخاب اول ما است. اما اگر انتخاب اول ما خارج از بورس باشد یا قیمت چند دلار گران تر شود، ما بدون تردید APC BE650G1 را به جای آن انتخاب می کنیم.
شما بسیاری از بررسی های عمیق تحریریه CP685AVR و یا اکثر واحدهای باتری پشتیبان را پیدا نخواهید کرد. مقایسه یو پی اس یک موضوع مورد علاقه نیست، و واحدها آسان برای تست نیستند. اما AVR سری این شرکت دارای قدمت حدود 10 ساله بررسی کاربران است. اگر چه ما با احتیاط به میانگین بررسی کاربران برای برخی از دسته بندی محصولات تبدیل شده ایم، CyberPower یک برند تجاری بدون نام نیست، و توزیع بررسی یو پی اس چیزی است که ما انتظار داریم برای یک محصول خوب با بررسی منصفانه ببینیم – عمدتا پنج – و چهار ستاره رتبه بندی، تا زمانی که شما به یک چشم انداز کمی مثبت از بررسی یک ستاره می رسید خاموش می شود (در تجربه ما با بررسی مشتری) که اغلب بیش از حد نشان دهنده میزان شکست است. در اکثر موارد، کاربران دریافته اند که CyberPower عرضه می شود تا یک یو پی اس شایسته باشد، که در مورد آنچه است که شما از یک دستگاه سودمند انتظار دارید.
ایستگاه های کاری شبیه سازی شده ما، 300 W قدرت دریافت می کند، که نزدیک به حداکثر خروجی از هر دو واحد بود. با این حال، اگر چه هر مدل از لحاظ فنی قادر به ارائه خروجی بسیار است، ما استفاده از بیش از 50 درصد از حداکثر خروجی یک یو پی اس را توصیه نمی کنیم اگر شما می خواهید بهترین عملکرد را دریافت کنید – زمان واقعی و یا طولانی مدت – از باتری. از آنجا که عمر باتری خطی نیست، یک تساوی کمی بالاتر می تواند منجر به کاهش یک زمان اجرا تا حد زیادی شود. هر چند هر دو مدل در آزمایش های ما یک بار 50 W برای تقریبا یک ساعت اجرا کردند، هنگام تامین انرژی بار 300 W ما APC BE650G1 تنها 5.6 دقیقه به طور متوسط و CyberPower CP685AVR فقط 4.6 دقیقه به صدا در می آیند. همانطور که در آزمون 50 W بود، این نتایج به اندازه کافی نزدیک به یک گره هستند – در هر حالت، آن فقط زمان کافی برای شما است تا به سرعت کار خود را ذخیره و با خیال راحت کامپیوترتان را خاموش کنید. (یو پی اس کوچک به سادگی برای این سطح از قدرت معنایی ندارد، ‌بنابراین اگر شما انتظار دارید که بیش از 100 W دریافت کنید، باید به جای آن انتخاب قوی تر ما را انتخاب کنید.)
شباهت دیگر بین واحدهای CyberPower و APC زیاد بودن تفاوت ها است.‌ هر دو دستگاه هشت رسانه ارائه می دهند، که چهار تای آن نسخه پشتیبان تهیه باتری و حفاظت از موج دارند، در حالی که چهارتای دیگر تنها حفاظت از موج را ارائه می دهند.‌ هر دو واحد تمام درخواست تجدید نظر از یک بلوک مستطیلی را دارند و فاقد هر گونه صفحه نمایش و یا نمایش وضعیت می باشند.‌ اگر شما می خواهید هر یک را نظارت یا مدیریت کنید، باید آن را با یک کابل USB به کامپیوتر خود متصل کنید و نرم افزارهای شامل شده را نصب کنید – ویژگی ای که مدیر CyberPower از مدیریت محصول، Tim Derochie، به ما گفت این است که این تنها توسط اقلیت کوچکی از مشتریان خانه استفاده می شود. هر چند مدل CyberPower می تواند 15 W تا 20 W قدرت بیشتری نسبت به دستگاه APC ارائه دهد، که در دنیای واقعی بسیار نیست. اگر چیزی اشتباه پیش برود، هر دو شرکت سه سال گارانتی ارائه می دهند.‌
در این سطح، یک یو پی اس یک دستگاه پایه سودمند است، و هر دو APC و CyberPower شرکت های معتبر می باشند. هر دو دستگاه حفاظت “تنظیم کن و فراموش کن” ارائه می دهند و دنده شما را برای حدود همان مقدار از زمان در طول قطع برق بعدی ‌در حال اجرا حفظ خواهند کرد. هنگامی که آمازون دارای هر دو مدل در سهام است، قیمت های آنها تنها چند دلار با هم متفاوت است. اگر شما دلار در هر دقیقه را به عنوان یک معیار ارزش استفاده کنید، هر دوی آنها را در برآوردی از 1.15 $ در هر دقیقه از ظرفیت باتری پشتیبان برای یک شبکه Wi-Fi نشان می دهد. یک مدل ارزان تر را انتخاب کنید، و اینطوری ذهن شما در طوفان قطع برق سری بعدی، آرام می ماند.

برای تامین انرژی یک ایستگاه کاری
اگر شما می خواهید شبکه خود را برای بیش از یک ساعت در یک قطع برق روشن نگه دارید، و یا اگر شما برنامه دارید چیزهایی به ارزش 100 W تا 300 W به یو پی اس خود متصل کنید، APC BR1000G Back-UPS Pro چیزی است که باید امتحانش کنید. این مانیتور 24 پوندی، با 3.9 اینچ عرض، 9.8 اینچ ارتفاع ‌ و 15 اینچ عمیق، دارای یک باتری با ظرفیت بالاتر و اینورتر با خروجی بالاتر قادر به حدود 600 W می باشد. در تست های ما، APC BR1000G تقریبا دو برابر زمانی که قیمتی مشابه CyberPower BRG1000AVRLCD داشت، به طول انجامید.
هر چند به نظر می رسد یک مدل 300 W باید قادر به اجرای یک بار 300 W باشد، واقعیت این است که باتری در یک واحد کوچک در یک زمان کوتاه ناموفق اجرا خواهد شد. اگر می خواهید از این قدرت برای انجام هر کاری بیش از ذخیره کردن کار خود استفاده کنید، ‌ شما نباید یک یو پی اس با بیش از 50 درصد از خروجی اسمی خود بارگیری کنید.‌ این به این معنی است که اگر شما‌ در حدود 300 W تجهیزات متصل می کنید – که یک کامپیوتر رومیزی، یک مانیتور ال سی دی 27 اینچ، یک دیسک سخت خارجی، مودم کابلی و روتر بی سیم، با برخی از اتاق یدکی می باشد – یو پی اس شما باید در حدود 600 W یا بیشتر امتیاز داشته باشد.
اگر شما می خواهید شبکه خود را برای بیش از یک ساعت در یک قطع برق روشن نگه دارید، و یا اگر شما برنامه دارید چیزهایی به ارزش 100 W تا 300 W به یو پی اس خود متصل کنید، APC BR1000G چیزی است که باید امتحانش کنید.
‌برای تبدیل سریع یک رتبه بندی ولت آمپر به چیزی مفید تر، شما می توانید این رقم را برای دریافت امتیاز بر حسب وات به نصف VA کاهش دهید و سپس دوباره آن را به نصف کاهش دهید برای تخمین باری که شما قادر خواهید بود برای یک مقدار معقول از زمان اجرا کنید. بنابراین یک یو پی اس 1200 VA ممکن است برای حدود 600 W، که مناسب برای یک ایستگاه کاری 300 W باشد امتیاز دهی شود.‌ چنین برآورد از errs در طرف امن به سادگی محاسبه می شود، از آنجا که یک محاسبه دقیق واقعا به این بستگی دارد که شما چه متغیری را وارد یک معادله مهندسی کنید که واقعا نیازی نیست مراقب آنها باشید. (اگر شما در مورد مراقبت از آن، قدرت واقعی در وات با توان ظاهری در ولت-آمپر ضرب در ضریب قدرت، و یا W = VA × PF برابر است. ما همچنین در زیر در مورد کلاس VA کمی بیشتر بحث می کنیم.)
حتی با بارهای بالاتر، APC BR1000G به خوبی در آزمایش های ما انجام می شود. با میانگین 16.4 دقیقه، آن با امتیاز 14 دقیقه ای توسط چند دقیقه جای اعلان خود را می گیرد، در حالی که مدل CyberPower تنها کمی بیش از 7 دقیقه از زمان اجرا با بار 300 W ما میانگین می شود. وقتی که برق می رود، چند دقیقه اضافی باعث ایجاد یک تفاوت بزرگ می شود:‌ شما می توانید ایمیلی که در حال تایپش هستید را به پایان برسانید، مجموعه ای از درایوهای NAS در حال اجرا را ببندید،‌ و یا اسناد آخر را دوباره چک کنید.
اگر شما فقط تجهیزات شبکه خودتان را در حال اجرا دارید، مقدار زمان اضافی حتی بیشتر چشمگیر است. APC BR1000G به طور متوسط حدود 134 دقیقه با شبیه سازی 50 W شبکه تجهیزات بالابری ما اجرا می شود. تقریبا دو برابر زمانی که CyberPower BRG1000AVRLCD طول می کشد، که تقریبا 72 دقیقه به طول انجامید. بر اساس این نتایج، در زمان این نوشتن APC کمتر از یک دلار در هر دقیقه از پشتیبان قدرت هزینه دارد، و ارزش آن حتی بهتر از انتخاب شبکه خانه ما است. هر چند قیمت هر دو واحد ایستگاه کاری به طور منظم در نوسان است، آنها به طور کلی فقط چند دلار تغییر می کنند.
همانطور با تراکم کوچکتر ما، چند بررسی سرمقاله و یا آزمایشاتی برای APC BR1000G در دسترس هستند. اما با اینکه این مدل حدودا به اندازه انتخاب بار کوچکتر ما طولانی نبوده است،‌ آن کاملا به اندازه زیر به دست آورده است،‌ با تقریبا 2000 بررسی کاربران در آمازون که قدمت آن به سال 2010 بر می گردد. کاربران جوانب مثبت و منفی مشابه برای این واحد را به عنوان تراکم های دیگر ما نشان دادند؛ ‌آن چیزی را که ادعا می کند انجام می دهد،‌ آن یک محافظ نوسان بزرگ نیست، و ممکن است با رایانه های شخصی رومیزی کار نکند. وقتی شما این انتظارات واقع بینانه را در ذهن نگه دارید، BR1000G برای آنچه که تصور می شود بزرگ است.
هنگامی که شما تصمیم به صرف بیش از 100 $ برای یک یو پی اس گرفتید،‌ گرفتن یک مدل با صفحه نمایش وضعیت خیلی بیشتر از یک واحد بدون آن هزینه بر نیست، ‌و این صفحه نمایش ها مناسب هستند. هنگام صحبت کردن در مورد APC BR1500G، یک مدل بزرگتر با صفحه نمایش همان APC BR1000G، ویرایشگر Wirecutter،‌ Dan Frakes گفت: “ال سی دی واقعا برای دیدن اینکه چقدر زمان تخمین زده شده باقی مانده است، مشاهده سطح شارژ باتری، و به دست آوردن اطلاعات تشخیصی، مفید است. همه واحد های یو پی اس من در حال حاضر LCD دارند،‌ و من یکی بدون صفحه نمایش را نمی خواهم. ” در زیر صفحه نمایش آن، CyberPower BRG1000AVRLCD رسانه های USB دارد که فاقد APC BR1000G است،‌ اما مدل دوم، یک قربانی کوچک برای چنین افزایش عملکرد بزرگی است.
واحد APC به وضوح در آزمایش های ما بهتر انجام شد، اما بقیه لیست ویژگی های آن در میان مدل های یو پی اس در این محدوده قیمت رایج است. در APC و CyberPower هر کدام چهار رسانه حفاظت شده توسط باتری و حفاظت از خروش دارند، به همراه چهار تن که تنها حفاظت از موج را ارائه می دهند. هر دو شرکت نرم افزار اختصاصی عرضه می کند که شما می توانید برای نظارت بر یو پی اس خود از USB نصب کنید،‌ و همچنین نرم افزار را با خیال راحت تنظیم کنید و به طور خودکار ویندوز کامپیوترتان را در طول یک قطع برق خاموش کنید. (MacOS در اپل شامل یک ویژگی ساخته شده در آن همین کار را زمانی که یو پی اس از طریق USB وصل است انجام می دهد.) CyberPower پنج سال گارانتی در مقابل پوشش سه ساله APC ارائه می کند، اما ما دستاوردهای عملکرد مدل APC بیش از دو سال از حفاظت اضافی برای یک واحدی که به خوبی انجام نمی شود را بدست می آوریم.

مراقبت و نگهداری باتری یو پی اس

این مهم است که مطمئن شوید که چه یو پی اسی نمی تواند کار را انجام دهد. دستگاه های تخلیه بالا – از جمله تجهیزات بزرگ دفتر مانند پرینتر های لیزری و دستگاه های ریز کننده ورقه ها، و همچنین هر چیزی که باعث حرارت می شود، مانند یک فضای گرم و یا پیچش یا حلقه زنی آهن، و یا هر نوع تجهیزات پزشکی – می تواند به اجزای یک یو پی اس آسیب بزند و باعث تنزل باتری آن شود. چنین استفاده ای نیز ممکن است گارانتی یو پی اس را بی اعتبار کند. الکترونیک های کوچک و یا تجهیزات دفتری و اداری بدون قطعات متحرک باید خوب باشد، اما برای هر چیزی بزرگتر، کتابچه راهنمای یو پی اس را بررسی کنید.
هرگز – هرگز، هرگز – یو پی اس را به محافظ نوسان وصل نکنید، و یا محافظ نوسان را به یک یو پی اس وصل نکنید. گذشته از اضافه بار بالقوه یا واحد و قطع یک فیوز یا قطع کننده، شما همچنین عملکرد حفاظت از موج به جای دو برابر شدن آن در معرض خطر را لغو می کند. Tim Derochieدر CyberPower به ما گفت که UL،‌ شرکت مستقلی که امنیت را ارزیابی می کند،‌ شدت عمل را ممنوع می کند، و شما هشدار قوی در برابر عمل در کتابچه راهنمای کاربر پیدا خواهید کرد.
باتری های اسید سرب مهر و موم شده در داخل یو پی اس شما شارژ شده خواهد ماند تا زمانی که دستگاه به برق وصل است، بنابراین باید قادر به انجام به خوبی برای سال های بسیاری باشد. اما از آنجا که باتری در طول زمان کاهش می یابد،‌ شما می توانید از هر سورپرایزی در آینده جلوگیری کنید اگر، یک بار در سال یا بیشتر، شما آنها را با دستگاه های در حال اجرا جدا کنید تا مطمئن شوید که به آنها همان مقدار قدرتی که نیاز دارید را می دهد.

در مورد امتیاز VA
یک ولت آمپر برابر است با قدرت (وات) تقسیم بر ضریب قدرت ( یک اندازه گیری برای اینکه چقدر خوب یک دستگاه توان ظاهری یک مدار را به قدرت واقعی تبدیل می کند). اما امتیاز VA یو پی اس را بیش از حد معلق نگه ندارید. به جای آن، به دنبال یک امتیاز وات پوشیده شده در لیست محصولات و یا، اگر شما نمی توانید امتیاز وات را پیدا کنید، فرض کنید که آن نیمی از امتیاز VA است.
‌اگر شما علاقه مند به تئوری های الکتریکی یا با جبر هستید، در اینجا پس زمینه ای وجود دارد که چرا این مورد است: در تئوری الکتریکی پایه، وات (W) = ولت (V) × آمپر (A). به استثنای طراحی الکترونیک AC که پیچیده تر از آن هستند،بنابراین در واقعیت، وات = ولت (V) × آمپر (A) × اصلاح ضریب قدرت (PF). اغلب، PF = 1، ‌که بدان معنی است که VA واقع برابر با W است. اما گاهی اوقات PF 0.5 یا 0.7 و یا هر جای دیگری در این طیف است، بنابراین تولید کنندگان برای استفاده از امتیاز VA از سنت و فراوانی از احتیاط گیر کرده اند. ما از Tim Derochie در CyberPower در مورد موضوع پرسیدیم،‌ و اون قبل از تمام شدن سوال ما خنده ای سر داد. هیچ کس به خصوص مراقبت این یکمی از سردرگمی نیست، اما آن احتمالا هیچ جا نمی رود.

ویژگی های حق بیمه که ممکن است شما در نظر بگیرید

در یک یو پی اس، بسیاری از افراد فقط پشتیبان گیری از قدرت را در هنگام قطع برق می خواهند، بنابراین ما به مدل های یو پی اس عمومی نگاه کردیم که حفاظت ساده در قیمت مقرون به صرفه را ارائه می دهد. اگر شما نیازهای پیچیده تر و یا بودجه بزرگتر دارید،‌ می توانید گزینه های اضافی برای انتخاب، از جمله ظرفیت تمدید باتری، باتری های لیتیوم یون جمع و جور تر، و قدرت خالص موج سینوسی را پیدا کنید.
در مقایسه با باتری های اسید سرب مهر و موم شده (شبیه به یک باتری اتومبیل) که اکثر تولید کنندگان یو پی اس استفاده می کنند، باتری های مبتنی بر لیتیوم (مانند یک لپ تاپ) می توانند انرژی بیشتری از یک توده بسیار کوچکتر را فراهم کنند و در بسیاری از برنامه های کاربردی، می تواند سال ها دوام بیاورند. با این حال، آن مزایا در حال حاضر توسط هر دقیقه هزینه های زمان اجرا، که تقریبا دو برابر است،‌ می چربد و تولید کنندگان یو پی اس تنها شروع به آزمایش آنها می کنند.
APC ، BGE50ML جمع و جور به طور خاص برای حفظ شبکه های خانگی در حال اجرا را به بازار عرضه می کند. آن حدود نصف اندازه تراکم شبکه خانه ما می باشد، اما ادعای APC از بیش از دو ساعت از زمان اجرا بر اساس یک بار 10 W می باشد – ما یک زمان سخت برای پیدا کردن پیکربندی شبکه مشترک داشتیم که قدرت بسیار کمی استفاده می کند. اگر چه دنده شما ممکن است حداکثر بار خود را در همه زمان ها اجرا کند، 50 W یک بار شایع تر برای یک مودم خانه و روتر است؛ با آن بار BGE50ML فقط برای حدود 30 دقیقه امتیاز دارد. دیگر ویژگی های حق بیمه مدل یک بسته باتری قابل جابجایی USB است که شما می توانید برای تولید نیرو در تبلت یا گوشی هوشمند در حال حرکت استفاده کنید. با این حال، برای همان مقدار از پول، شما می توانید ارزش بیشتری با CyberPower یو پی اس شبکه خانه ما را انتخاب کنید و یک یا چند بسته باتری USB ما را در زمانی که شما نیاز به یک باتری قابل حمل دارید،‌ بردارید.
چند تا از سردبیران Wirecutter به تازگی BGE90M با قیمت مناسب تر از APC برداشته اند،‌ که به طور مشابه در دستگاه های شبکه کم قدرت با هدف اما فاقد باتری USB قابل جابجایی است. در قطع برق در دنیای واقعی یک ویرایشگر، BGE90M یک روتر و مودم را برای تقریبا یک ساعت نگه می دارد. اما با تنها سه رسانه ungrounded و نه حتی یک مقدار نشانه حفاظت از موج، درخواست تجدید نظر گسترده که انتخاب های ما اتجام می دهند را لازم ندارد – هر چند قیمت وسوسه انگیز است، چرا که فروش مکرر انتظار ارزش زمان اجرا را به کمتر از یک دلار در دقیقه می آورد. BGE50ML و BGE90M ممکن است در تراکم بالا نباشد‌، اما همان طور که هزینه باتری های لیتیوم کاهش می یابد و این واحدهای جمع و جور به هنجار تبدیل می شوند، ما ممکن است آنها را دوباره برای برنامه های کاربردی در نظر بگیریم.

چرا یک یو پی اس بخریم؟
چرا یک یو پی اس بخریم؟

انتخاب ارتقاء خروجی ما، APC BR1000G، کاملا یک موج سینوسی خالص نیست، اما باید به اندازه کافی برای اکثر لوازم الکترونیکی تمیز باشد. تصویر: لی جانسون

در حالی که حرکت به باتری های مبتنی بر لیتیوم هنوز هم ممکن است یک راه خاموش باشد،‌ روند جریان در محصولات یو پی اس هنجار ایجاد موج سینوسی اینورتر خالص است. باتری ها قدرت را به عنوان جریان مستقیم (DC) ذخیره و آزاد می کنند،‌ اما رسانه های مسکونی جریان متناوب (AC) را استفاده می کنند. در حالی که برق DC از طریق سیم های برق رها می شود،‌ AC مانند امواج جریان می یابد، و به بالا و پایین نوسان می یابد. برای تبدیل قدرت DC به قدرت AC،‌ شما نیاز به یک اینورتر دارید که آن امواج را بسازد. تولید کنندگان ارزان ترین گزینه اینورتر را به عنوان یک اینورتر اصلاح شده-موج سینوس به بازار عرضه کرده اند،‌ اما این امر می تواند درستتر (یا موج مربعی) باشد به نام یک اینورتر تقریبی. به جای ساخت یک موج درست،‌ آن مراحل قدرت را به سرعت بالا و پایین می آورند. برای بسیاری از لوازم الکترونیکی، این رویکرد خوب است، اما کمی ناکارآمد است. اما برای برخی از دستگاه ها، امواج مربع می تواند باعث مشکلاتی شود، با وزوز کردن شما می توانید تجهیزات صوتی را برای سو سو کردن در صفحه نمایش مبتنی بر لوله برای ذوب کردن پلاستیک و دودها بشنوید. شاید برخلاف، الکترونیک گران مانند لپ تاپ ها اغلب با چنین اینورتر هایی به لطف برق بیشتر تصفیه شده که بهتر می تواند مسئولیت رسیدگی به قدرت subpar را داشته باشد،‌ خوب هستند. یک نماینده CyberPower به ما گفت که این شرکت هرگز نمی تواند پیش بینی کند که کدام محصولات مشکلات دارند‌، اما برای دنده ماموریت حساس و یا برای بازی چندمنظوره که تمایل به برق حساس دارند،‌ نماینده توصیه می کند که از سری PFC موج سینوسی CyberPower از مدل های یو پی اس استفاده کنید. APCو تولید کنندگان دیگر نیز در حال ارائه گزینه های بیشتر موج سینوسی خالص هستند.

پیام بگذارید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

X